Indlæser
Seminardag i projekt for forebyggelse af voldsomme situationer og magtanvendelse
Dato og tid
Mandag d. 12. december 2022 kl. 10:00 til 14:40
Tilmeldingsfrist
Mandag d. 12. december 2022 kl. 10:10
Sted
Odeon,
Odeons Kvarter 1,
5000 Odense C
Odeon
Odeons Kvarter 1
5000 Odense C
Seminardag i projekt for forebyggelse af voldsomme situationer og magtanvendelse
Tilmeldingsfrist d. 10. november kl. 10.00
Formål med dagen:
Modelbeskrivelsen i projektet skal tilpasses jeres erfaringer med at arbejde med modellen. Derfor bruger vi dagen på at få fingrene ned i arbejdet med at konkretisere de enkelte kerneelementer med udgangspunkt kerneelement 1.
Derudover vil vi gerne give jer inspiration til, hvordan I kan arbejde med at sætte handling bag jeres udviklingsplaner. Vi kommer bl.a. ind på prøvehandlinger, og hvordan I kan arbejde med implementering af nye tiltag hos jer hver især. Kanonen og Posekær kommer med eksempler på, hvordan de har grebet arbejdet an.
Program:
9.30:
Kaffe og lidt velkomst snack
10-10.40:
Status fra Socialstyrelsen. Året der er gået. Hvad har vi arbejdet med, og hvor er vi nu?
Status på evaluering.
Intro til gruppedrøftelse (Jeres praksiserfaringer med Kerneelement 1 i forhold til at udfylde ”Hvordan arbejder vi konkret med det kernelement”).
10.40-11.05:
Oplæg v. DAV om de unges perspektiver på Kerneelement 1
11.05-11.15:
Pause
11.15-11.40:
Drøftelser institutionsvist (I sidder sammen med jeres kollegaer og snakker om jeres eget arbejde og erfaringer med Kerneelement 1)
11.40-12.30:
I inddeles i grupper, hvor I drøfter, hvor I ligner hinanden/er forskellige ift. jeres arbejde med Kerneelement 1.
12.30-13.30:
Frokost
12.13.30-14.00:
Inspiration fra Kanonen og Posekær i forhold til arbejdet i implementeringsteamet
14.00-14.15:
Kaffe/Kage
14.15-14.30:
Hvad har I fået med i forhold til dagens oplæg?
14.30-14.40:
Afrunding af dagen
Sådan behandler Socialstyrelsen dine personoplysninger
Når du tilmelder dig arrangementet, behandler Socialstyrelsen de personoplysninger, du angiver i tilmeldingen. Socialstyrelsen behandler dine oplysninger efter databeskyttelsesforordningen art. 6, stk.1, litra a og 9, stk. 2, litra a om samtykke. Socialstyrelsen anvender dine kontaktoplysninger til at fremsende informationer om arrangementet.
Socialstyrelsens virtuelle arrangementer faciliteteres via styrelsens Zoom-licens. Som udgangspunkt behandles personoplysningerne via datacentre i Europa, men der kan ske overførsel af udvalgte oplysninger til Zoom i USA, herunder din IP-adresse og det navn, som du angiver ved mødeopstart. USA betragtes som et usikkert tredjeland at overføre personoplysninger til. Dette skyldes bl.a., at de amerikanske myndigheder efter europæisk standard, har for let adgang til data.
Du kan læse om dine rettigheder i Socialstyrelsens generelle persondatapolitik, hvor du ligeledes finder kontaktoplysninger på Socialstyrelsens databeskyttelsesrådgiver: https://socialstyrelsen.dk/omos/organisation/persondatapolitik
Har du spørgsmål til behandlingen af personoplysninger, er du velkommen til at henvende dig til Socialstyrelsen. Du kan kontakte vores databeskyttelsesrådgiver Marie Buchholdt Brodde via telefon 41932450.
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >
Kontaktinformation til arrangør
Social- og Boligstyrelsen
Tlf: +45 72 42 37 00
info@sbst.dk
Kontaktinformation til arrangør
Social- og Boligstyrelsen
Tlf: +45 72 42 37 00
info@sbst.dk