
Indlæser
Tirsdag d. 31. januar 2023 kl. 10:30 til 11:30
Mandag d. 30. januar 2023 kl. 12:00
Online via Zoom,
,
Online via Zoom
Socialstyrelsen afholder webinar, hvor interesserede tilbudsgivere kan høre mere om projektet, modellen, kompetenceudviklingsopgaven og krav til tilbudsgivere. Webinaret afholdes den 31. januar 2023.
Webinaret er rettet mod potentielle tilbudsgivere, som er interesseret i blive leverandør af kompetenceudvikling i ny model for bedre borger samarbejde på voksenhandicapområdet.
DATO
31. januar 2023
TID
10:30 – 11:30
STED
Online
KONTAKTPERSON
Helle Wittrup-Jensen
T: 41 93 25 02
E: hwi@socialstyrelsen.dk
Socialstyrelsen afholder et virtuelt informationsmøde, hvor interesserede tilbudsgivere kan høre om kompetenceudviklingsopgaven, krav til tilbuddet, projektet og modellen. Der er tale om et informationsmøde, hvor Socialstyrelsen først informerer om projektet.
I projektet skal kompetenceleverandøren samarbejde med Socialstyrelsen, 3 kommuner samt den tilknyttede evaluator om at videreudvikle en model for styrket tillid, samarbejde og inddragelse – Borgeren i centrum. Kommunerne skal bidrage med at afprøve og udvikle modellen, og dette arbejde skal understøttes af kompetenceudvikling, der konceptudvikles og løbende tilpasses modeludviklingen i projektperioden januar 2023 til 2025.
Projektet er en del af et samlet initiativ om bedre retssikkerhed og tillid på handicapområdet.
På dagen for informationsmødet sendes en mail ud med link til deltagelse.
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >